What do you think? 💕 - My confession. I was so annoyed - Follow my brother @riverdale_memmes - Use the code ‘COR15’ for 15% off bettyandveronica.com whole website LINK IN BIO ☺️
ME. ME. MEEEEE
No
No, because Cheronica
Dis cause in the middle of the season when it doesn’t happen everyone is going to be disappointed and complaining so he just gave us a heads up
I wasn't because im with cheryl×Josie
Even thought josie and reggie will be happening
🔥🎉🎊
what?? when did he say that?
Maybe it’s gonna be chic
agree
I WANT JOSIE AND CHERYL
josie x cheryl pls ty
Idk I want Betty's brother and Cheryl to have a thing (when Betty's brother comes on of course)
Saamme
I wanted Toni and Cheryl to be a thing so then Toni wouldn’t cause any issues with Jug and Betty😂
Me😭 I really wanted them to be together
I honestly don’t care about Choni
Why does she need to date someone??? Not every single person on riverdale needs a girlfriend/boyfriend
Nope I really don't care
I don’t care lol
Eh
WHAT THE HECK WHEN WAS IT CONFIRMED
WAIT WHAT
WHEN WAS THIS
Agree 💯
Who's Toni
im pretty sure its josie
Disagree
WHAT?! Nooo
YEAH😢
@daniellexmalcolm I knew it wasn’t her it’s defiantly Fred
For anyone wondering: Kj was on the teen vogue YouTube channel answering fan questions, when one fan said she/he would be pissed if Cheryl didn't end up with Toni, and Kj said that they would probably be pissed, so it seems like it isn't gonna happen :(
@nig.cer IM SO FUCKING MAD. BUT THEN AGAIN IM GLAD KJ SAID IT SOONER BEACAUSE NOW I DON'T HAVE TO WASTE MY TIME ROOTING FOR THEM WHEN THEY WERENT GONNA BE TOGETHER ANYWAY.
@esmethomas yea I agree it wouldn’t make sense for Cheryl and tony to b a thinf
I would be upset too
Sammmmeeee
@pretty_girl_rock_621 jughead's friend from southside high
@elodiedadamo
Dis
Cheryl and Josie for sure
@hannahhootch AGREED
I don't care. Disagree so much!
Anyone else wants her to be straight
Who's toni
Kinda same
@cynthialeedeleon a new character at south side high who's supposed to interfere with Bughead
I literally threw my phone across the room so I mean...you could say that...
@lily.mray I think they said that josies love interest was going to be Reggie (I think idk,I remember hearing that)
WAIT WTF NOOO
I want Cheryl and josee
cheryl and betty's brother............... for sure
No
@xobugheadox chic and Cheryl would be 3rd cousins plus Cheryl is 16 or 17 and chic is in his mid 20's
Wait who’s Toni 😂
BITCH FUCKING AGREE !!
Dis sorry I was kinda happy
My money is on her love interest being Chic Cooper (Betty’s long lost brother)
How tf do you guys root for a ship when we don't even know what one of the character is gonna be like??
Like that's messed up and stupid
I didn't care that much
Don’t really care. I was a Little Bit happy tbh..
She doesn't need one she's independent
Ehhhh somewhat
I was sooo happy
@nash_17_ but they’re cousins aren’t they
@monique_savv So were Jason and Polly
But like it kinda has to be a girl that she ends up having alone interest with. Bc of one of the interviews with her she told the reporter that it wasn’t a boy love interest
I hope it's jellybean
@avatarathena but they’re related...
Ye I wanted Toni and her to be a thing let’s hope he was saying that to keep it a surprise 😂
me too. I think Toni is gonna be trouble for Bughead. But I honestly have no idea who's gonna be Cheryls love interest. Because Chuck is Josies, right? So there's like no one left
maybe bettys brother but that would be weird
*not chuck/ reggie
Who is toni
@unicorns171 wtf she's 11 no
Why does everyone need to be with someone? That's boring if the show is full of couples. It's not a couples show
YAS I WANTED TO SEE THEM TGT. I mean i would rather see cheryl as a strong lone wolf, and focusing on her self growth rather than be in a rs for this season. But since it was announced that cheryl was gonna have a love interest in S2 i was rlly hoping for it to be toni
Agreee
secretly its val @xxingeex
@xinvw lets hope so
But isn't Toni a girl
@itsprez_02 yeah
@belieber.alwayss so why even think that there would be anything between Cheryl nd Tony. I am sure that Cheryl is straight.
Agree
@itsprez_02 u never know and she said in a interview that she will have an unexpected love interest
@belieber.alwayss ohhhh shit!....you know what I think the love interest would be Betty's brother.
I was relieved I hated that idea
@bettys.story reggie is Josie's
Yeah I was relieved
@leanxxna what interview is this
Cheryls a bitch she did so bad on jugheads bd for revenge and grundy too veronica is pwrfect for him♥️
No I'm pissed as well
Awh. That makes me so sad. I really wanted them to be together. SUPER ANNOYED
I honestly think Cheryl might get with josie... anyone else
How? We didn't even meet her (Toni) yet
She's gonna like jug head
^talking about toni
Okay but how would Toni split Bughead up if she's with Cheryl?
Toni better not get with jughead she can get with anyone else but not him
@_.katya_galatyuk._ it's been confirmed she has a love interest this season I've heard people are just trying to figure out who
NOOO I SHIPED IT SO HARF
HARD ^
@spooky_scary_rainbows no it’s not it’s Cheryl and Toni’s ship name
He could be lying to hold in the surprise
Who is toni?
Who is Toni?
@gracewellmeier ,,oh whatever lmao
@parrischapmanx sameeeee
@luvcp31 new character that's coming in.
@nina.inspire wait what? are you saying that Cheryl did something to Grundy?
@aubree_leighann. No actually I am saying Grundy and Cheryl both kinda hurt Archie . They are not good people
@nina.inspire OH okay! the way you worded it made it sound like you were saying that Cheryl hurt or did something to Grundy
Does anyone else think the love interest is going to be Josie??
Wait is Cheryl gay?
@florence_dadamo rip
There’s not gonna be choni anymore
I think I'd be Reggie or Betty's brother
I’ like toni be with jughead. Although, I love bughead, I ship them
@mountains.dew.red it’s the SDCC interview . With Ashleigh
@leanxxna she was more hinting at it not confirming it. she said we'll see so it might not be a girl
@mountains.dew.red I have a strong feeling that it’s a girl
@leanxxna same
Who is Toni?
same lol, but it was funny
@polet_lagos she’s a south side serpent who is going to be in the next episode of season two (episode 3) as jughead’s new friend at south side high
@callinqmulti oh I understand, thanks. But of course it wouldn't be Cheryl's interest love, she's not lesbian
It probably chic
@lostlovcgood she is a southside serpent who’s coming in episode 3
agree
Same 😫
Dis I was glad
Hi,I am a new Riverdale account!I would really appreciate if you followed me to start me off!
wAIT WHATTATAT
😞
Shit what if its Hiram Lodge...
I just don’t want Toni and jughead to be together. That’s it.
I think Cheryl will date Chic. Because he’s older than her (Madelaine said you wouldn’t expect it for a young girl) and Lili confirmed there was more incest. Also, Hermione and Hiram are supposed to be a power couple this season and Toni is supposed to cause trouble with Bughead.
Just realized the last post said exactly that ^ lmao
I sooooo wanted that relationship to happen 😞
I actually would've shipped it. They are so cute😭
@summerleuwilson she might be bi/pan because madelaine said she will be "exploring her sexuality" and won't say whether it's a boy/girl
@madelamr oh ok, ty
Dis I'm glad
SHES NOT A LESBIAN PEOPLE!!!
@elyse.kennedy kj read fan theories i
@winona_20 it said "I will be disappointed if toni isn't Cheryls love interested" to which he replied yep you'll be disappointed
I feel bad who ever write this lol
@viansyaa **wrote
@semayluvsya oh my bad😂
A bitch and a read head loveable bitch! Shipped!