Back Day: Hard to breathe but stuck to it tonight. Focused on back pulling the weight with deadlift ensuring form & pace to not put too much pressure on lower back. Purposely minimize lower body engagement. Wanted to note this before critics started commenting about form. 😎 β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€” πŸ¦‹Building you!!! TRANSFORM with aj Workout Plans & Nutrition www.transformwithaj.com #fitover45 #figurecompetitor #backday #deadlift #fitness #fitmom #lifestyle #dream #goals #strong #fitlife #training #happy #gym #focus #healthy #transformation #passion #live #joy #hope #motivate #nutrition #fatloss #gbo #natty #athlete #globalbodybuildingorganization #gbopro
6
9 minutes ago
Haaa nak kami guide sampai rambut anak panjang lebat macam ni?. . jangan risau kami bukan jual hnya untuk untung semata2, kami akan guide betul cara pakai sampai la betul2 menjadi. . Dan yang bestnya FREE CONSULTATION tau, so jangan fikir lama2, lagi lama mommies fikir lagi lambat la masalah rambut nak selesai!. . Whatsapp untuk Wa bantu masalah rambut wasap.my/60173531373/GBO #pelebatrambutbayimurah #pelebatrambutbayiviral #pelebatrambutbayino1malaysia #guesskinbabyoil #GBO #testimoniguesskinbabyoil
0
17 minutes ago
Shout out to the beautiful @khalillah_lelah for coming through and supporting the Deadgame Boxing Event today! Photo bomb by the owner of @oaklandfightcamp in the back eating that good chicken catered by @taeler_gang #deadgame #deadgameboxing #gbo #oaklandfightcamp #oaklandboxing
38
22 minutes ago
Haaa nak kami guide sampai rambut anak panjang lebat macam ni?. . jangan risau kami bukan jual hnya untuk untung semata2, kami akan guide betul cara pakai sampai la betul2 menjadi. . Dan yang bestnya FREE CONSULTATION tau, so jangan fikir lama2, lagi lama mommies fikir lagi lambat la masalah rambut nak selesai!. . Whatsapp untuk Wa bantu masalah rambut wasap.my/60173531373/GBO #pelebatrambutbayimurah #pelebatrambutbayiviral #pelebatrambutbayino1malaysia #guesskinbabyoil #GBO #testimoniguesskinbabyoil
0
22 minutes ago
Haaa nak kami guide sampai rambut anak panjang lebat macam ni?. . jangan risau kami bukan jual hnya untuk untung semata2, kami akan guide betul cara pakai sampai la betul2 menjadi. . Dan yang bestnya FREE CONSULTATION tau, so jangan fikir lama2, lagi lama mommies fikir lagi lambat la masalah rambut nak selesai!. . Whatsapp untuk Wa bantu masalah rambut wasap.my/60173531373/GBO #pelebatrambutbayimurah #pelebatrambutbayiviral #pelebatrambutbayino1malaysia #guesskinbabyoil #GBO #testimoniguesskinbabyoil
0
27 minutes ago
I decided to try some watercolor painting today and this is the result! #gbo #watercolor #newhobby
6
29 minutes ago
"Rambut makin lebat & hitam sejak pakai GBO". . Cuba tengok gambar sebelum, rambut baby halus kan. Tak habis 1 botol pun lagi rambut makin lebat dah. . Whatsapp untuk Wa bantu masalah rambut wasap.my/60173531373/GBO #pelebatrambutbayimurah #pelebatrambutbayiviral #pelebatrambutbayino1malaysia #guesskinbabyoil #GBO #testimonipelebatrambutbayi
0
32 minutes ago
Vintage Navy Blue / Orange Tennessee Sweatshirt 🍊🍊 Size: Large Status: Available DM 2 Purchase! πŸ“¦
7
34 minutes ago
"Rambut makin lebat & hitam sejak pakai GBO". . Cuba tengok gambar sebelum, rambut baby halus kan. Tak habis 1 botol pun lagi rambut makin lebat dah. . Whatsapp untuk Wa bantu masalah rambut wasap.my/60173531373/GBO #pelebatrambutbayimurah #pelebatrambutbayiviral #pelebatrambutbayino1malaysia #guesskinbabyoil #GBO #testimonipelebatrambutbayi
0
37 minutes ago
"Rambut makin lebat & hitam sejak pakai GBO". . Cuba tengok gambar sebelum, rambut baby halus kan. Tak habis 1 botol pun lagi rambut makin lebat dah. . Whatsapp untuk Wa bantu masalah rambut wasap.my/60173531373/GBO #pelebatrambutbayimurah #pelebatrambutbayiviral #pelebatrambutbayino1malaysia #guesskinbabyoil #GBO #testimonipelebatrambutbayi
0
42 minutes ago
0
47 minutes ago
Load more