Getting ready for another #getaway #Divers are you ready?? #diverslife #borntodive #divetolive #diveforlife
1
26 minutes ago
"BADAN ANDA PENDEK MCM BUDAK SEKOLAH RENDAH?" . Sedih sangat? Mana taknya, org panggil anda "Katik atau kemetot"? Anda pun ada perasaan jugak kan? Di opis dah la kene ejek, di fb pon kene ejek jugak? Anda rasa malu sgt? rasa geram je sape yg suka ejek2 tu? dah try mcm2 ubat tambah tinggi..tapi masih tak tinggi2 jugak? duit dah abis ribu2 tapi xde hasil jugak? . . NAK TAK ADMIN TOLONG SETEL MASALAH ANDA? Cer Baca kat Bawah . Dulu mungkinlah ketinggian akan stop smp umur 21 tahun jer, tapi sekarang bukan lagi, dgn bantuan Produk TIENS anda boleh tambah ketinggian lagi walaupun umur dah 32 tahun, sebab produk ni sesuai 10-35 tahun lelaki & perempuan boleh makan, . . YEKE, X CAYER LAH! ☎️ whatsapp : +601151534700 📲 Wechat : TIENS_KL 😘😘😘SELAMAT HARI KEBANGSAAN MERDEKA SEMUA RAKYAT MALAYSIA YANG TERSAYANG🇲🇾🇲🇾🇲🇾 #merdekamalaysia #meru #paidreviewmalaysia #browniescake #brownies #chocolate #dessert #topping #seaandsun #divein #ecodivers #sunandfun #giantstride #openwatercourse #tioman #liveyourlife #vitaminsea #divingisfun #divingwithfriends #pulautioman #scubalife #sea #diveaddict #borntodive #batucaves #acab #fcc #633 #casual #casualultras
9
1 day ago
Tem operação da Whale Shark Divers na Laje de Santos hoje! Orgulho levar no peito (literal e figurativamente) essa escola de amigos queridissimos!!! @piccinibr @apiccinifoto @renato1891 A Sereia Momosa tá muuuito feliz! #sereiamomosa #sereiafeliz #sereianalaje #oriondiver #claudio #rodrigoestrela #lovinlight @lovin.light #lajedesantos #lajedossonhos #pedramagica #aguasalgadaqueacalma
116
1 day ago
Load more