16/1 hakak baru restock 23kotak PURSE PERFUME hakak ni diknon , harini dah tinggal 14 kotak jer tauuu ❗️ nampak tak dalam 2 hari je menyusut sehinggi 9 kotak ❓ abistu awak takkan nak tengok jer orang lain wangi wangi 😨 RM10 jer tak mahal pun laaa 😅 awak dekat sempadan Johor atau Nogori pun hakak sanggup hantar tau ❤️❤️ *PERFUME VIRAL* RM10 Purse Perfume 20ml RM10 jer orang lain jual RM16 , RM15 tapi hakak jual RM10 jer deknon ❗️ Purse Perfume ⁃ mudah dibawa ⁃ kecil ⁃ bau 99.99% seperti original ⁃ boleh letak dalam poket , purse whatsapp hakak +60173440721 atau kelik link wasap.my/60173440721/nak.perfume *CEPAT TAU STOCK MAKIN SUSUT* *HARIHARI ORANG BELI* #perfume #wangi #gucciflora #parishilton #katyperry #florabygucci #bazaarpaknil #purseperfume #purseperfumemalaysia #purseperfumemy #purseperfumemurah #purseperfumemelaka
1
11 minutes ago
16/1 hakak baru restock 23kotak PURSE PERFUME hakak ni diknon , harini dah tinggal 14 kotak jer tauuu ❗️ nampak tak dalam 2 hari je menyusut sehinggi 9 kotak ❓ abistu awak takkan nak tengok jer orang lain wangi wangi 😨 RM10 jer tak mahal pun laaa 😅 awak dekat sempadan Johor atau Nogori pun hakak sanggup hantar tau ❤️❤️ *PERFUME VIRAL* RM10 Purse Perfume 20ml RM10 jer orang lain jual RM16 , RM15 tapi hakak jual RM10 jer deknon ❗️ Purse Perfume ⁃ mudah dibawa ⁃ kecil ⁃ bau 99.99% seperti original ⁃ boleh letak dalam poket , purse whatsapp hakak +60173440721 atau kelik link wasap.my/60173440721/nak.perfume *CEPAT TAU STOCK MAKIN SUSUT* *HARIHARI ORANG BELI* #perfume #wangi #gucciflora #parishilton #katyperry #florabygucci #bazaarpaknil #purseperfume #purseperfumemalaysia #purseperfumemy #purseperfumemurah #purseperfumemelaka
0
11 minutes ago
16/1 hakak baru restock 23kotak PURSE PERFUME hakak ni diknon , harini dah tinggal 14 kotak jer tauuu ❗️ nampak tak dalam 2 hari je menyusut sehinggi 9 kotak ❓ abistu awak takkan nak tengok jer orang lain wangi wangi 😨 RM10 jer tak mahal pun laaa 😅 awak dekat sempadan Johor atau Nogori pun hakak sanggup hantar tau ❤️❤️ *PERFUME VIRAL* RM10 Purse Perfume 20ml RM10 jer orang lain jual RM16 , RM15 tapi hakak jual RM10 jer deknon ❗️ Purse Perfume ⁃ mudah dibawa ⁃ kecil ⁃ bau 99.99% seperti original ⁃ boleh letak dalam poket , purse whatsapp hakak +60173440721 atau kelik link wasap.my/60173440721/nak.perfume *CEPAT TAU STOCK MAKIN SUSUT* *HARIHARI ORANG BELI* #perfume #wangi #gucciflora #parishilton #katyperry #florabygucci #bazaarpaknil #purseperfume #purseperfumemalaysia #purseperfumemy #purseperfumemurah #purseperfumemelaka #florabygucci
1
11 minutes ago
16/1 hakak baru restock 23kotak PURSE PERFUME hakak ni diknon , harini dah tinggal 14 kotak jer tauuu ❗️ nampak tak dalam 2 hari je menyusut sehinggi 9 kotak ❓ abistu awak takkan nak tengok jer orang lain wangi wangi 😨 RM10 jer tak mahal pun laaa 😅 awak dekat sempadan Johor atau Nogori pun hakak sanggup hantar tau ❤️❤️ *PERFUME VIRAL* RM10 Purse Perfume 20ml RM10 jer orang lain jual RM16 , RM15 tapi hakak jual RM10 jer deknon ❗️ Purse Perfume ⁃ mudah dibawa ⁃ kecil ⁃ bau 99.99% seperti original ⁃ boleh letak dalam poket , purse whatsapp hakak +60173440721 atau kelik link wasap.my/60173440721/nak.perfume *CEPAT TAU STOCK MAKIN SUSUT* *HARIHARI ORANG BELI* #perfume #wangi #gucciflora #parishilton #katyperry #florabygucci #bazaarpaknil #purseperfume #purseperfumemalaysia #purseperfumemy #purseperfumemurah #purseperfumemelaka #chloe
0
12 minutes ago
16/1 hakak baru restock 23kotak PURSE PERFUME hakak ni diknon , harini dah tinggal 14 kotak jer tauuu ❗️ nampak tak dalam 2 hari je menyusut sehinggi 9 kotak ❓ abistu awak takkan nak tengok jer orang lain wangi wangi 😨 RM10 jer tak mahal pun laaa 😅 awak dekat sempadan Johor atau Nogori pun hakak sanggup hantar tau ❤️❤️ *PERFUME VIRAL* RM10 Purse Perfume 20ml RM10 jer orang lain jual RM16 , RM15 tapi hakak jual RM10 jer deknon ❗️ Purse Perfume ⁃ mudah dibawa ⁃ kecil ⁃ bau 99.99% seperti original ⁃ boleh letak dalam poket , purse whatsapp hakak +60173440721 atau kelik link wasap.my/60173440721/nak.perfume *CEPAT TAU STOCK MAKIN SUSUT* *HARIHARI ORANG BELI* #perfume #wangi #gucciflora #parishilton #katyperry #florabygucci #bazaarpaknil #purseperfume #purseperfumemalaysia #purseperfumemy #purseperfumemurah #purseperfumemelaka #versace
1
12 minutes ago
16/1 hakak baru restock 23kotak PURSE PERFUME hakak ni diknon , harini dah tinggal 14 kotak jer tauuu ❗️ nampak tak dalam 2 hari je menyusut sehinggi 9 kotak ❓ abistu awak takkan nak tengok jer orang lain wangi wangi 😨 RM10 jer tak mahal pun laaa 😅 awak dekat sempadan Johor atau Nogori pun hakak sanggup hantar tau ❤️❤️ *PERFUME VIRAL* RM10 Purse Perfume 20ml RM10 jer orang lain jual RM16 , RM15 tapi hakak jual RM10 jer deknon ❗️ Purse Perfume ⁃ mudah dibawa ⁃ kecil ⁃ bau 99.99% seperti original ⁃ boleh letak dalam poket , purse whatsapp hakak +60173440721 atau kelik link wasap.my/60173440721/nak.perfume *CEPAT TAU STOCK MAKIN SUSUT* *HARIHARI ORANG BELI* #perfume #wangi #gucciflora #parishilton #katyperry #florabygucci #bazaarpaknil #purseperfume #purseperfumemalaysia #purseperfumemy #purseperfumemurah #purseperfumemelaka #florabygucci
0
12 minutes ago
Load more